Check Point łączy siły z Microsoft. Celem usprawnienie Infinity AI Copilot za pomocą usługi Microsoft Azure OpenAI.
Rozwiązanie zabezpieczające Check Point Infinity AI Copilot ma zostać ulepszone dzięki wykorzystaniu Microsoft Azure OpenAI – ogłosił Check Point Software Technologies, firma specjalizująca się w bezpieczeństwie cybernetycznym. Współpraca z Microsoftem ma umożliwić wykorzystanie zaawansowanej sztucznej inteligencji do wyznaczania nowych standardów w administracji i operacjach związanych z bezpieczeństwem cybernetycznym.
2024-03-29, 10:15

Infinity AI Copilot to generatywna usługa sztucznej inteligencji, która wykorzystuje automatyzację do przyspieszenia administrowania bezpieczeństwem nawet o 90% i zwiększenia efektywności bezpieczeństwa poprzez szybsze łagodzenie i reagowanie na incydenty. Rozwiązanie Check Point wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatyzacji zarówno typowych, jak i złożonych zadań związanych z bezpieczeństwem, odciążając zespoły ds. bezpieczeństwa, a jednocześnie poprawiając skuteczność zabezpieczeń przed najbardziej wyrafinowanymi atakami.

 

Współpraca z usługą Azure OpenAI Service to kluczowy element strategii firmy Check Point polegającej na tworzeniu produktów i usług związanych z generatywną sztuczną inteligencją w zakresie cyberbezpieczeństwa. - Nasza współpraca z Microsoft Azure OpenAI Service stanowi znaczący krok w naszej misji oferowania najbardziej zaawansowanych rozwiązań bezpieczeństwa opartych na sztucznej inteligencji – powiedział Eyal Manor, wiceprezes ds. zarządzania produktami w Check Point. - Łącząc wiedzę i narzędzia Microsoftu w zakresie sztucznej inteligencji z naszym głębokim zrozumieniem bezpieczeństwa cybernetycznego w sieciach, chmurach i urządzeniach, wyznaczamy nowe standardy dla tego, co organizacje mogą osiągnąć w walce z rosnącymi zagrożeniami cybernetycznymi przy ograniczonych zasobach IT.

 

Infinity AI Copilot, ceniony za innowacyjne podejście do cyberbezpieczeństwa, pozwoli na korzystanie z zaawansowanych modeli wielkojęzykowych (LLM) dostarczonych przez firmę Microsoft, dzięki czemu jest w stanie sprostać szerokiemu zakresowi wyzwań związanych z cyberbezpieczeństwem z większą wydajnością i skutecznością.

 

Dzięki Infinity AI Copilot klienci Check Point odczują wyraźną poprawę sposobu zarządzania bezpieczeństwem cybernetycznym w swoich organizacjach, w tym:

 

  • Szybsze czasy rozwiązywania problemów administracyjnych: wykorzystanie sztucznej inteligencji do skrócenia czasu potrzebnego na wykonanie zadań administracyjnych związanych z bezpieczeństwem nawet o 90%, w tym analizę zdarzeń, rozwiązywanie problemów i zmiany zasad.

 

  • Zaawansowana reakcja na incydenty: wykorzystanie sztucznej inteligencji i automatyzacji w wykrywaniu zagrożeń na dużą skalę, analizie operacyjnej, naprawie i rozwiązywaniu incydentów.

 

  • Ujednolicona ochrona dostarczana w chmurze: oferuje kompleksowe zabezpieczenia wspomagane sztuczną inteligencją w całej platformie Check Point Infinity – od sieci, przez chmurę, po obszar roboczy – co czyni ją prawdziwie wszechstronnym „współpilotem”, wspieranym przez płynną integrację usługi Azure OpenAI.

 

Oprócz powyższych ulepszeń, Check Point zapewnia wyjątkową zdolność ochrony LLM przed krytycznymi lukami w zabezpieczeniach, takimi jak ominięcie natywnych kontroli bezpieczeństwa, szkodliwa mowa. Co więcej, firma Check Point opracowała i wdrożyła własną, szybką inżynierię, wykorzystując najlepsze praktyki generowania rozszerzonego wyszukiwania (RAG). Jeśli chodzi o Infinity AI Copilot, RAG służy do poprawy niezawodności i dokładności usługi na podstawie faktów pobieranych ze źródeł Check Pointa, w tym z forum społeczności (zwanego CheckMates), własnej dokumentacji produktu i wewnętrznych baz danych zawierających dane specyficzne dla produktu.

 

KONTAKT / AUTOR
Anton Kasparov
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.